Garancia

Kedves Vásárlónk/Látogatónk!

Többen úgy gondolják, hogy a garnacia kérdése az internetes vásárlás esetén még hangsúlyosabb szerepet kaphat. Ez nem is csoada mivel mindenki tudja, hogy a vásárlói bizalom és garancia a vásárlás egyik sarkalatos pontja. Az internetes vásárlás esetén ez a kérdés még kényesebbnek tűnik, de valójában nálunk ez nem így van. A garanciális problémák kezelése ugyanolyan gördülékenyen történik, mint bármelyik üzletünkben történő vásárlásnál.

A legtöbb webáruházat igen nehézkes személyesen felkeresni (külföldön van, raktárban működik, elérhetetlen központ, stb.) és a problémával elérni, de nálunk nem így van! Online ügyfélszolgálatunk (info@valentinacipo.hu) és hét üzleteinkben eladóink minden problémával kapcsolatban állnak a rendelkezésére!

Valentina Cipőboltok Webáruház üzletpolitikájának alapja, hogy kizárólag kiváló, magas minőségű termékeket forgalmaz megbízható gyártóktól! Természetesen a legjobb minőségű termékeknél is előfordulhat probléma. Ilyen esetben Cégünk igyekszik gyorsan és szakszerűen orvosolni azt, a hatályos jogszabályoknak megfelelően, melyről most tájékozódhat:

Csere garancia/ Pénz-visszafizetési
Ha nem jó a méret vagy esetleg nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit a Webáruházunkból rendelt! Akkor semmi gond, küldje vissza a terméket központunkba 14 napon belül, és akár kicserélheti vagy visszakérheti a vásárlásra fizetett összeget. (erről később bővebben is olvashat)

Ha bármilyen gondja lenne, akkor nyugodtan keressen minket, hogy megoldjuk a személyes problémáit! Fontos számunkra, hogy a garanciális szolgáltatásunk kiválóan működjön és elégedett legyen vele. Amennyiben nem volt elégedett Garanciális szolgáltatásunkkal. Kérjük, mindenképpen írjon e-mailt központunkba, hogy a későbbiekbe minél jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani Önöknek.

info@valentinacipo.hu

garanciális igény a termékhez kapcsolódó számla felmutatásával érvényesíthető, a vásárlást követő időszakban.

A probléma jellegét tekintve alapvetően két féle lehet:

1. Javítható hiba

Ebben az esetben a terméket szakműhelyünkben megjavíttatjuk, és a lehető legrövidebb időn belül a saját költségünkön juttatjuk azt vissza. 

2. Nem javítható hiba

Ebben az esetben a hibás árut kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük.
A kedves vásárlónk döntheti el, hogy melyik megoldás kedvezőbb a számára.

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül fel, a kérdéses termék - a hatályos jogszabályoknak megfelelően - független laboratóriumi vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg. Itt fontos megjegyezni, hogy a hibás terméket minden esetben a vásárlónak saját költségén kell visszajuttatni webáruházunk székhelyének címére (H-1027 Budapest, Kacsa utca 11.).

Termékek visszaszállítása, a vásárlástól való elállás:
Az uniós fogyasztóvédelmi jogszabályoknak megfelelően, ha az átvett termékkel bármi probléma van, például nem megfelelő a méret, vagy egyszerűen nem tetszik, de még nem volt használva (utcai körülmények között)a csomag átvételétől számított 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól, és - saját költségre - visszaküldheti azt nekünk.  A vásárló a honlapon keresztül megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól.

A termék visszajuttatását, több módon teheti meg:

Vásárlástól való elállási szándékát minden esetben, e-mailben kell jeleznie: info@valentinacipo.hu

visszaküldéshez megfelelően becsomagolva - a sértetlen cipőt az eredeti gyártói dobozában (a dobozt papírba csomagolva) eredeti számlával, - személyesen, futárszolgálattal vagy postai úton kell eljuttatni a terméket raktárunkba, a következő címre:

Nitrox Kft. "Vásárlástól való elállás" 
H-1027 Budapest, Kacsa utca 11.
Feladó neve:
Rendelési száma:

csomagot ajánlottan kell feladnia, az utánvételes csomagokat nem vesszük át!

A vásárló az elállási jogát akkor gyakorolhatja, ha a visszaszolgáltatott termék az alábbi feltételeknek megfelel:
- a vásárló az általa vásárolt terméket köteles sérülésmentesen, hiánytalanul, gyári csomagolásban, a csomagoláshoz mellékelt minőségjeggyel ellátva, a webáruházunk ügyfélszolgálatának a levelezési címére visszaküldeni;
- a vásárló az átvett terméket nem használhatja (csak felpróbálhatja tiszta körülmények között);
- a vásárló igényeinek megfelelően legyártott egyedi termékek esetében elállási jog nem gyakorolható
- a kézhezvétel után megsérült termékek esetében az elállási jog nem gyakorolható;

Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb (a csomag átvételétől számítva) 14 napon belül fizeti vissza a vásárló által kifizetett összeget (a vásárló által megjelölt bankszámlára). Elállás esetén a fogyasztót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli. A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Amennyiben a vásárló a megrendelését tévesen adta le, úgy azt a megrendelés elküldésétől minél hamarabb email formájában jelezze a webáruház ügyfélszolgálatának.

Ha egy áruval garanciális, szavatossági probléma lenne, a fentiek szerint kell eljárni, csak a címzéshez a Garanciális probléma kerüljön fel a csomagolásra:

Nitrox Kft – „ Fogyasztó minőségi kifogásáról szóló bejelentés" 
H-1027 Budapest, Kacsa utca 11.
Feladó neve:
Rendelési szám:

Kérjük, a termékhez mellékelje az azonosítást segítő adatokat (pl. rendelésszám, megrendelő neve), elállás esetén írja le, hogy cserét kér-e vagy esetleg pénzvisszatérítést, illetve garanciális panasz esetén a hiba leírását. Ehhez nyújthatnak segítséget az alábbi formanyomtatványok, de ettől eltérő, önállóan írt levelet is elfogadunk. A megvásárolt termék után 14 napon belül, cserelehetőséget biztosítunk.
 


Vásárlástól való elálláshoz nyomtatvány

Fogyasztói kifogásról szóló bejelentés


Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Elállás esetén az Eladó követelheti a Fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A Nitrox Kft. megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. 

Ha bármilyen kérdése merülne fel kérjük, küldjön email-t részünkre.

Email:
info@valentinacipo.hu


Valentina Cipőboltok Webáruház az általa forgalmazott valamennyi termékre fél+másfél év szavatosságot vállal. (Az első hat hónap, illetve az azt követő másfél év a hatályos előírások szerint némileg más megítélés alá esik)

Reklamáció és menete

Jogszabályok határozzák meg az Eladó felelőségét a Termék hibájáért.

Reklamációt a Vásárló benyújthat elektronikus úton (email: info@valentinacipo.hu) vagy postai úton (1027 Budapest, Kacsa utca 11.)

A Reklamáció bejelentésével kapcsolatban javasoljuk, hogy az általunk használt nyomtatványt alkalmazza (természetesen ettől eltérhet és nem feltétel a reklamáció elindításának).

Vásárló által benyújtott panasz kezelését az Eladó az információ megszerzését követően azonnal megkezdi.

Reklamáció menet:

Termékkel kapcsolatos hiba észlelése, információ továbbítása az Eladó részére, problémás termék visszaküldése (posta, futárszolgálat vagy személyes). Vásárló által visszaküldött Termék átvétele, reklamációs osztály részére továbbítása.

Reklamáció megvizsgálása, igény esetén külső szakértői vélemény kérése.

Reklamációval kapcsolatos eredményről való tájékoztatás, reklamáció orvoslása.

Reklamáció kezelését és minél gyorsabb orvoslását, a visszaküldött termék átvételét követően 14 napon belül elkészül (kivéve vis maior eset vagy amennyiben gyártói reklamációt is igényel a hibás termék).

*** Berkemann gyártói reklamáció, termék visszaküldése a gyártóhoz és saját hatáskörben bírálják el a reklamált terméket.

 

SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

Vásárlónak joga és lehetősége van elállni az Adásvételi Szerződéstől.

Szerződéstől való elállás esetén a Vásárló benyújthatja elektronikus úton (email: info@valentinacipo.hu) vagy postai úton (1027 Budapest, Kacsa utca 11.).

Vásárló a megrendelt Termék kézhezvételétől számított 14 napon belül, indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt Terméket a központunkba vagy személyesen bármelyik üzletünkbe ezt megteheti (személyes ügyintézés esetén, küldjön információt a részünkre, hogy az eladóinkat megfelelő módon tudjuk informálni). Szerződéstől való elállási jogot az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a Felhasználó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében.

A 14 napos elállási jog Vásárló (vagy az által kijelölt harmadik személy) a terméket átvételét követően, kezdődik meg (Adásvételi Szerződés megkötése és a Termék átvételének napja között is gyakorolhatja az elállási jogát).

A Termék visszaküldésének költségét a Vásárlót terheli

Termék visszaküldésével kapcsolatban, minden esetben a sértetlen terméket, eredeti gyártói dobozt és eredeti számlát is vissza kell küldeni a Szolgáltató részére.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli a Vásárlót, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Vásárló akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót, amelyet kifejezett kérésére állítottak elő (pl. nagyobb méretű lábbeli legyártása), vagy olyan Termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.

A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát:

·         romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Termék tekintetében;

·         olyan zárt csomagolású Termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

·         olyan Termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Termékekkel;

 

A Szolgáltató a Termék és az elállási nyilatkozat átvételét követően a fenti jogszabályok értelmében 14 napon belül visszautalja (Vásárló által megadott bankszámlaszámra) a kifizetett összeget a Vásárló részére, beleértve a szállítási díjat is (az esetleges jogszerű levonásokkal csökkentve).

A megrendelt Terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen (bármelyik üzletünkbe) tudja visszajuttatni a Szolgáltató részére.

Elállási jog nem illeti meg a vállalkozást (olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el).

 

Szavatosság

Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igény érvényesíthető a Polgári Törvénykönyv (Ptk. 6:157. §) szabályai szerint.

„A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.”

Vásárló a döntése szerint több kellékszavatossági igénnyel élhet és választhat.

Kérhet javítást vagy cserét (kivéve, ha a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára aránytalan többletköltséggel járna).

Amennyiben javítást vagy cserét nem kérte a Vásárló (illetve nem kérhette) akkor a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet (az áttérés költségét azonban a Vásárló fizeti, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot).

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul jelezni, amennyiben reklamációval szeretne élni. Felhívjuk a figyelmét, hogy az Adásvételi Szerződés teljesítésétől számított kellékszavatossági jogot már nem érvényesítheti két éves elévülési határidőn túl.

A Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a probléma közlésén túl, nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a Terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után, már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a termék nem felel meg a forgalomba hozatalkor a hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, akkor a termék hibás.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártójától (az adott termék általa történő forgalomba hozatalától) számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igényét a gyártóval vagy forgalmazóval szemben lehet gyakorolni a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

Gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy, a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt termékszavatossági igény egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

Termékszavatossági igényének pozitív elbírálása esetén, azonban a kicserélt termékre vagy kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

*****

BÍRÓSÁGON KÍVÜLI MÓDOK A PANASZOK ÉS KÖVETELÉSEK VIZSGÁLATÁRA

Amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket állnak a Vásárlók részére.

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.

Ha panasszal szeretne élni online vásárolt termékkel kapcsolatban, akkor az Európai Uniós Online vitarendezési oldal lehetősége is rendelkezésre áll. Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Panasztétel a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál is lehetséges. Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 

AZ NFH KÖZPONT ELÉRHETŐSÉGEI

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) elérhetőségei

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnik. Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot. Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/ .

 

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

 

A békéltető testületek elérhetősége:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím: hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

 

Valentina Cipőboltok 
              &
       Webáruház