A weboldal cookie-kat(sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. - Tudj meg többet. - Ok
Billenő Navigáció
Kosaram

Gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?

A megrendelés megérkezését követően, 3-4 munkanapon belül a DPD futárszolgálatunkkal kiszállítjuk a megrendelt lábbeliket!

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

20 000 Ft alatti megrendelések esetében, 1290 Ft a szállítási költség. 20 000 Ft feletti megrendeléseket ingyen szállítjuk ki!

Lehet későbbre kérni a szállítást, ha nem megfelelő a 2-3 munkanap?

Igen, természetesen van lehetősége a csomagot későbbi szállítási időpontra kérni. A megrendelőlapon található megjegyzés mezőbe egyszerűen rögzítheti!

Szállításról fogok kapni információt, hogy mikor érkezik meg a csomag?

Minden szállításról a DPD futárszolgálatunk email-t küld, a csomag helyzetéről és a szállítás várható időpontjáról. A megrendelőlapon a megjegyzés mezőben lehetősége van, a szállítással kapcsolatos egyedi kérésének a rögzítésére.

Ha nem jó a termék mérete vagy nem tetszik, milyen módon küldhetem vissza a cipőt?

Email formájában küld egy tájékoztatást (info@valentinacipo.hu), majd saját költségére megfelelő módon (eredeti számla, doboz) visszaküldi a részünkre a terméket (1027 Budapest, Kacsa utca 11.), 14 napon belül. Amenyiben cserélni kívánja a terméket, akkor azt ingyenesen szállítjuk ki! Vagy bármelyik üzletünkben is személyesen van lehetőség visszavinni a nem megfelelő terméket!

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkból történő megrendelések esetében jelenleg, az utánvételes fizetési mód, előre utalásos fizetés és az online bankkártyás fizetés (SimplePay) biztosított. Előre utalás esetében a számlaszám: OTP 11711003-21459784 Nitrox Kft. A személyes átvétel esetében pedig üzleteinkben tud fizetni, készpénzzel, bankkártyával, egészségpénztári kártyával (szakhatóság álltal minősített) és Valentina ajándékutlvánnyal.

Hol tudom személyesen átvenni a rendelésemet?

Személyes átvétel esetében, az Ön számára a legkényelmesebb megoldást választhatja, így bármelyik üzletünket átveheti a megrendelt lábbelit. A megrendelés feldolgozását követően, email formájában tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk átszállítani, így biztosan ott lesz a megrendelt lábbeli.

Üzleteink listája.

Szeretnék számlát kérni a munkahelyem címére. Van rá lehetőségem?

Természetesen van rá lehetősége! Minden megrendelésről számlát állítunk ki, amit a termékkel együtt küldünk el. A megrendelőlapon rögíztett számlázási cím alapján állítjuk ki a számlát!

Kérdésem van kihez forduljak?

Kérjük írjon email-t az info@valentinacipo.hu email címre és igyekszünk minél gyorsabban válaszolni!