Gyakran ismételt kérdések
Hogyan válasszam ki cipőmet?
A cipők többféle szélességgel és méretben készülnek (Waldlaufer, Josef Seibel, Jana), mivel mindenkinek a lába egyedi.
- Normál szélességet, a normál keskeny lábra ajánljuk.
- G szélesség a normáltól szélesebb, kényelmi szélesség, szélesebb lábfejre tervezik.
- H szélesség, a kifejezetten széles lábfejre készül.
- A férfi lábbeliknél a K szélességű modellek (Josef Seibel márka családnál) a felsőrésze a normáltól bővebb így a szélesebb, magasabb lábfejre ajánlott.
- Mérettáblázatunk pedig tájékoztató jellegű, segít az angol és európai méretek között eligazodni.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
A megrendelés megérkezését követően, 2-3 munkanap alatt, a GLS futárszolgálatunkkal kiszállítjuk a megrendelt lábbeliket (Glamour Napokon, Yoy napokon, Sugár kuponnapokon, Valentina Napokon és több termék esetében, ez az idő növekedhet, mivel a megrendelt lábbeliket elsőnek egy helyre szállítjuk majd ezt követően egy csomagban adjuk át a futárszolgálatunk részére).
Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkból történő megrendelések esetében jelenleg, az utánvételes fizetési mód (+ 490 Ft GLS szállítás esetén, MPL esetén nincs lehetőség utánvétre), előre utalásos fizetés és az online bankkártyás fizetés (SimplePay) biztosított. Előre utalás esetében a számlaszám: OTP 11711003-21459784 Nitrox Kft. A személyes átvétel esetében pedig üzleteinkben tud fizetni, készpénzzel, bankkártyával, egészségpénztári kártyával (szakhatóság álltal minősített lábbelik), Szép kártyával és Valentina ajándékutlvánnyal.
Valentina Cipőboltokban személyesen, a felsorolt Egészségpénztári kártyákkal lehet fizetni a kedves eladóink részére.
Generali Egészség és Önsegélyező Pénztár
Allianz Egészség – és Önsegélyező Pénztár
Hol tudom személyesen átvenni a rendelésemet?
Személyes átvétel esetében, az Ön számára a legkényelmesebb megoldást választhatja, így bármelyik üzletünket átveheti a megrendelt lábbelit (megrendelésében a pénztárban rögzítheti, hogy melyik üzletünkben szeretné átvenni a megrendelését). A megrendelés feldolgozását követően, email formájában még tájékoztatni fogjuk, amikor átszállításra kerültek a lábbelik, így biztosan ott lesz a megrendelt cipő az Ön által választott Valentina Cipőboltban. Üzleteinkben pedig egyszerúen kihasználhatja a törzsvásárlói rendszerünk előnyeit is.
Szeretnék számlát kérni a munkahelyem címére. Van rá lehetőségem?
Természetesen van rá lehetősége! Minden megrendelésről számlát állítunk ki, amit a termékkel együtt küldünk el. A megrendelőlapon rögíztett számlázási cím alapján állítjuk ki a számlát!