Szállítás

Szállító partnerünk a DPD futárszolgálat, gyorsan és megbízhatóan szállítja házhoz a feladott csomagokat!

Szállítási és fizetési feltételek, határidők:

A termékek kiszállítást, a DPD futárszolgálat 3 - 4 munkanapon belül teljesíti (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat, ha több terméket is rendel vagy előre utalással fizet).

A futár hétköznap, munkaidőben (10-17) fogja felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahely), ahol ez időben el tudja érni.

Illetve kérnénk, hogy a megrendelésnél lehetőleg mobil telefonszámot adjon meg, hogy biztosan fel tudjuk hívni szállítási probléma esetén!

Szállítási költségek:

Termék szállítási költségét a Vásárlónak kell megfizetni.

20 000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítunk (szállítási költségét cégünk fizeti).

20 000 Ft alatt megrendeléseknél 990 Ft-os (áfával) költség mellett tudjuk kiszállítani.

Üzleteinkben személyes átvételek esetében nincs szállítási költség.

Webáruházunkból rendelt termékeket jelenleg csak Magyarországon belül tudjuk kiszállítani és a szállításidíj tartalmazza a csomagolás költségét is.

 

Ingyenes szolgálatatásaink közé tartozik, hogy a megrendelt termék aktuális helyzetéről folyamatosan tájékoztatjuk:

E-mail értesítési szolgáltatásunkkal e-mail-ben értesítjük a küldeménye felvételi napján, illetve a kiszállítás napján egyaránt. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a küldemény csomagszámát, utánvét összegét, feladó, valamint a címzett adatait. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. (DPD Interaktív SMS szolgáltatásunkkal küldeményének felvételi napján, SMS-ben értesítjük a csomagja másnapi kiszállításáról, illetve az utánvétel összegéről. A címzettnek lehetősége van válasz SMS-sel átütemezni a kézbesítés napját, amennyiben valamilyen oknál fogva az nem megfelelő a számára.)

A csomag lezárt dobozban érkezik, a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetnie. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztal, mindenképp a futár jelenlétében nyissa fel azt, és ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét (probléma esetén jegyzőkönyv kiállítására is van lehetősége).

Sikertelen kézbesítés: A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatt, az újraküldés költsége a vásárlót terhelik (a termékeket a készlet erejéig tudjuk biztosítani). 

Megrendelőnk választhatja, hogy személyesen az üzletben veszi át a megrendelt termékeket ez esetben semmilyen szállítási költség nem terheli (minden személyes átvételes rendelés estében email formájában tájékoztatjuk a megrendelőinket a termék átvételével kapcsolatos teendőkről, időintervallumról).

 

Termék útja, tervezett szállítási idő (röviden és egyszerűen):

  1. nap (megrendelés napja)

A vásárló kiválasztja és webáruházunkból megrendeli a kiválasztott terméket.

Központunkba beérkezett megrendelését visszaigazoljuk és rögzítjük (10-15-ig munkanapokon).

A termék kiszállítását megrendeljük a DPD futárszolgálattól.

A megrendelt terméket szállításra előkészítjük (megfelelő módon becsomagoljuk, vásárlási tájékoztatót és a számlát mellékeljük).

  1. nap (termék útjának a kezdete)

A futár a következő munkanapon felveszi a terméket az üzletünből és a központi DPD depóba szállítja a terméket (erről email formájában tájékoztatást kap).

  1. nap (termék házhozszállítása, címzet részére kézbesítés)

A következő munkanapon a futárszolgálat a megadott címre szállítja a terméket és azt megfelelő módon átadja a megrendelő részére (a termék érkezéséről email-ben tájékoztatást kap).

Ha a megrendelését 15-00-ra után küldi el részünkre, akkor abban az esetben, csak a következő munkanapon tudjuk a szállítással kapcsolatos teendőket elindítani.

termék kiszállítása, hétköznap hétköznap 10:00 - 17:00 között történik. 


forrás:DPD

 

Szállítással kapcsolatos további információk:

  • amennyiben elküldte a megrendelési igényét, abban az esetben a DPD futár az igénylést követő munkanapon felveszi az előkészített csomagot
  • a csomagot a futár ellenőrzi, hogy helyesen lett-e kitöltve, illetve a szolgáltatásnak megfelelő-e a csomagcímke
  • a futár nem ellenőrzi a csomagolást, azonban kirívó esetben (pl. nincs becsomagolva a termék stb.) megtagadhatja annak átvételét
  • a csomag elszállítása előtt a feladó aláírásával vagy céges pecséttel igazolja a feladott csomag számát és típusát

Csomagolás átadása a címzettnek:

  • az átvevő személy mielőtt aláírásával hivatalosan is átveszi a csomagot, leellenőrizheti, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon.
  • a címzett a csomag átvétele során névvel, dátummal és aláírással igazolja, hogy átvette a csomagot,
  • utánvétes csomag esetében (DPD Classic COD) először a feltüntetett összeget kell átadni a futárnak, amelynek átvételét nyugtával igazolja, amennyiben esetleg utánvétes csomagon talál külsérelmi nyomokat, abban az esetben a futár a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet a kérés alapján.

Csomagolás:

  • a csomagolásnak igazodni kell a csomag súlyához, és a szállítás során védelmet kell nyújtania
  • a feldolgozás során a csomagnak egy automatikus ellenőrzőn/ellenőrzésen kell túljutnia, mely során alkalmasnak kell lennie a szállításra
  • a csomagolásnak 80 cm magasságból történő esés során is védeni kell a csomag tartalmát
  • a küldeménynek egymásba rakhatónak kell lennie, a csomag tartalmát oly módon kell rögzíteni, hogy az ellenálljon egy statikus tehernek
  • a csomagoláson minden rést, hézagot szorosan le kell zárni, hogy a csomagolás biztos legyen és véletlenül se tudjon kinyílni
  • a csomagolás és tartalom közötti helyet ki kell tölteni
  • a szállítás során nem vállalunk felelősséget olyan csomagért, amelynek tartalma nincs stabilan rögzítve
  • a dobozok újra használata esetén a régebbi csomagcímkéket el kell távolítani
  • a csomag tartalma lehetőleg ne szakítsa ki a csomagolást

A küldemény azonosítása:

  • a küldeményt mindig egy csomagcímkével kell ellátni
  • mindig a szolgáltatásnak megfelelő csomagcímkével kell ellátni a csomagot
  • a csomagcímke helyes elhelyezése és kitöltése segítséget jelenthet a kézbesítésben
  • a csomagcímkén minden esetben ki kell tölteni a szükséges adatokat: feladó neve és címe, címzett neve, pontos cím, telefonszám, a feladás dátuma
  • minden más, régebbi csomagcímkét, esetleges vonalkódot el kell távolítani a csomagról
  • a csomagcímkét sima, tiszta és egyenes felületre kell ragasztani, hogy a vonalkódot le lehessen olvasni
  • a csomagcímkét mindig a csomag legnagyobb felületére kell ragasztan

A szállítási költségek Magyarország területén érvényesek és a csomagolás díját tartalmazzák!