Szállítás

Szállító partnerünk a DPD futárszolgálat, gyorsan és megbízhatóan szállítja házhoz a feladott csomagokat!

Szállítási és fizetési feltételek, határidők:
A termékek kiszállítást a DPD futárszolgálat 3 - 4 munkanapon belül teljesíti (A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat).
A futár hétköznap, munkaidőben (10-17) fogja felkeresni, ezért fontos, hogy szállítási címként olyan címet adjon meg (akár munkahely), ahol ez időben el tudja érni.
Illetve kérnénk, hogy a megrendelésnél lehetőleg mobil telefonszámot adjon meg, hogy biztosan fel tudjuk hívni szállítási probléma esetén! A szállítási költség 20 000Ft-os értékhatárig az ország egész területére egységesen bruttó 990 Ft- (a szállítási költségből átvállalunk az ÁFA összegét, 850Ft + ÁFA szállítás, a csomagolás költsége150Ft + ÁFA, összesen bruttó 1 270Ft).
Ha azonban a megrendelt termék(ek) értéke meghaladja a 20 000Ft-ot, a teljes szállítási költséget mi fizetjük!

Ingyenes szolgáltatásaink közé tartozik, hogy a megrendelt termék aktuális helyzetéről folyamatosan tájékoztatjuk:

E-mail értesítési szolgáltatásunkkal e-mail-ben értesítjük a küldeménye felvételi napján, illetve a kiszállítás napján egyaránt. Az e-mail-es értesítő tartalmazza a küldemény csomagszámát, utánvét összegét, feladó, valamint a címzett adatait. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő a címzett részére, az e-mail-ben szereplő link segítségével a kézbesítés napját át tudja ütemezni másik napra. Interaktív SMS szolgáltatásunkkal küldeményének felvételi napján, SMS-ben értesítjük a csomagja másnapi kiszállításáról, illetve az utánvét összegéről. A címzettnek lehetősége van válasz SMS-sel átütemezni a kézbesítés napját, amennyiben valamilyen oknál fogva az nem megfelelő a számára.

A csomag lezárt dobozban érkezik, a termék árát és az esetleges szállítási költséget a futárnak készpénzben kell kifizetnie. Abban az esetben, ha a csomagoláson külsérelmi nyomokat tapasztal, mindenképp a futár jelenlétében nyissa fel azt, és ellenőrizze a termék(ek) sértetlenségét!
Sikertelen kézbesítés: A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei a vásárlót terhelik. A termékeket a készlet erejéig tudjuk biztosítani. 

Címzett választhatja, hogy személyesen az üzletben veszi át a terméket ez esetben semmilyen szállítási költség nem terheli!

                

Termék útja, tervezett szállítási idő (röviden és egyszerűen):

  1. nap (megrendelés napja)

vásárló kiválasztja és webáruházunkból megrendeli a kiválasztott terméket.

Központunkba beérkezett megrendelését visszaigazoljuk és rögzítjük (10-15-ig munkanapokon).

A termék kiszállítást megrendeljük a DPD futárszolgálattól.

A megrendelt terméket szállításra előkészítjük (megfelelő módon becsomagoljuk, vásárlási tájékoztatót és a számlát mellékeljük).

  1. nap (termék útjának kezdete)

A futár a következő munkanapon felveszi a terméket és a központi depóba szállítja a terméket (erről sms és email formájában tájékoztatást kap).

  1. nap (termék házhozszállítása, átadása)

következő munkanapon a futárszolgálat a megadott címre szállítja a terméket és azt megfelelőmódon átadja a megrendelő részére (a termék érkezéséről sms-ben tájékoztatást kap).

Ha a megrendelését 15-00-ra után küldi el részünkre, akkor abban az esetben, csak a következőmunkanapon tudjuk a szállítással kapcsolatos teendőket elindítani.

termék kiszállítása, hétköznap 10:00 - 17:00 között történik.

Szállítással kapcsolatos további információk:

  • amennyiben elküldte a megrendelési igényét, abban az esetben a DPD futár az igénylést követő munkanapon felveszi az előkészített csomagot
  • mielőtt végleg elküldené a csomagot a futár ellenőrzi, hogy helyesen lett-e kitöltve, illetve a szolgáltatásnak megfelelő-e a csomagcímke
  • a futár nem ellenőrzi a csomagolást, azonban kirívó esetben (pl. nincs becsomagolva a termék stb.) megtagadhatja annak átvételét
  • a csomag elszállítása előtt a feladó aláírásával vagy céges pecséttel igazolja a feladott csomag számát és típusát

Csomag átadása a címzettnek

  • az átvevő személy mielőtt aláírásával hivatalosan is átveszi a csomagot, leellenőrizheti, hogy van-e bármilyen sérülés a csomagon.
  • a címzett a csomag átvétele során névvel, dátummal és aláírással igazolja, hogy átvette a csomagot, amelyet a későbbiekben a POD igazol
  • utánvétes csomag esetében (DPD Classic COD) először a feltüntetett összeget kell átadni a futárnak, amelynek átvételét nyugtával igazolja, amennyiben esetleg utánvétes csomagon talál külsérelmi nyomokat, abban az esetben a futár ugyanúgy a helyszínen felveszi a jegyzőkönyvet

Csomagolás

  • a csomagolásnak igazodni kell a csomag súlyához, és a szállítás során védelmet kell nyújtania
  • a feldolgozás során a csomagnak egy automatikus ellenőrzőn/ellenőrzésen kell túljutnia, mely során alkalmasnak kell lennie a szállításra
  • a csomagolásnak 80 cm magasságból történő esés során is védeni kell a csomag tartalmát
  • a küldeménynek egymásba rakhatónak kell lennie, a csomag tartalmát oly módon kell rögzíteni, hogy az ellenálljon egy statikus tehernek
  • a csomagoláson minden rést, hézagot szorosan le kell zárni, hogy a csomagolás biztos legyen és véletlenül se tudjon kinyílni
  • a csomagolás és tartalom közötti helyet ki kell tölteni
  • a szállítás során nem vállalunk felelősséget olyan csomagért, amelynek tartalma nincs stabilan rögzítve
  • a dobozok újra használata esetén a régebbi csomagcímkéket el kell távolítani
  • a csomag tartalma lehetőleg ne szakítsa ki a csomagolást

A küldemény azonosítása

  • a küldeményt mindig egy csomagcímkével kell ellátni
  • mindig a szolgáltatásnak megfelelő csomagcímkével kell ellátni a csomagot
  • a csomagcímke helyes elhelyezése és kitöltése segítséget jelenthet a kézbesítésben
  • a csomagcímkén minden esetben ki kell tölteni a szükséges adatokat: feladó neve és címe, címzett neve, pontos cím, telefonszám, a feladás dátuma
  • minden más, régebbi csomagcímkét, esetleges vonalkódot el kell távolítani a csomagról
  • a csomagcímkét sima, tiszta és egyenes felületre kell ragasztani, hogy a vonalkódot le lehessen olvasni
  • a csomagcímkét mindig a csomag legnagyobb felületére kell ragasztan

A megrendeléseket Magyarországon belül tudjuk kiszállítani!

A szállítási költségek Magyarország területén érvényesek és a csomagolás díját tartalmazzák!