Szállítás
A Webshopban leadott rendeléseket a GLS futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre. A futárszolgálat számára a küldeményt Szolgáltató legkésőbb 72 órán belül adja át, aki azt legkésőbb 2-4 munkanapon belül kézbesíti.
Termék szállítási költségét a Vásárlónak kell megfizetni az alábbiak szerint:
-
A megrendeléseket 1990 Ft-os (áfával) költség mellett tudjuk kiszállítani, az utánvételes fizetés összege + 490 Ft Magyarországon belül.
- 40 000 Ft- feletti megrendeléseket, ingyenesen kiszállítjuk és mi fizetjük a szállítási költséget.
-
A külföldre történő szállítás díja egységesen 25 000 Ft (áfával).
Üzleteinkben személyes átvételek esetében nincs szállítási költség.
Amennyiben Vásárló a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő a kézbesítést megismétli.
Amennyiben a küldemény nem kerül átvételre, visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz. Előfordulhat, hogy előre nem látott esemény miatt hiúsul meg az átvétel, ezért célszerű, hogy Vásárló megadja telefonszámát és az e-mail címét amin elérhető, hogy a csomagküldő értesíthesse Vásárlót az érkező küldeményről.
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérni kell jegyzőkönyv felvételét, vagy meglévő jegyzőkönyv kibővítését. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal.
A szállítás költségét a Honlapon keresztül elérhető tájékoztatások tartalmazzák, a szállítási költség a vásárlást összesítésekor is megjelenik.
Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti késedelmes, vagy meghiúsult szállítási eseményekért.
Termék útja, tervezett szállítási idő (röviden és egyszerűen):
-
nap (megrendelés napja)
A vásárló kiválasztja és cipő webáruházunkból megrendeli a kiválasztott lábbelit (amennyiben több terméket rendel, akkor egy helyre szállítjuk, majd ezt követően egy csomagban szállítjuk ki, így a szállítási idő növekedhet).
Központunkba beérkezett megrendelését automatikusan visszaigazoljuk. (Megrendelések feldolgozása: munkanapokon 9-00 -16-00-ig.)
A termék kiszállítását megrendeljük a GLS futárszolgálattól.
A megrendelt terméket szállításra előkészítjük (megfelelő módon becsomagoljuk, GLS címkét ráragsztjuk a vásárlási tájékoztatót és a számlát mellékeljük).
-
nap (termék útjának a kezdete)
A futár a következő munkanapon felveszi a terméket az üzletünkből és a központi GLS depóba szállítja a csomagot (erről email formájában tájékoztatást kap).
-
nap (termék házhozszállítása, címzett részére kézbesítés)
A következő munkanapon a futárszolgálat a megadott címre szállítja a csomagot és azt megfelelő módon átadja a megrendelő részére (a termék érkezéséről email-ben és telefonon tájékoztatást kap).
Ha a megrendelését 12-00-ra után küldi el részünkre, akkor abban az esetben, csak a következő munkanapon tudjuk a szállítással kapcsolatos teendőket elindítani. A termék kiszállítása, hétköznap hétköznap 8:00 - 18:00 között történik.