Billenő Navigáció
Kosaram

Iroda adminisztrációs állás

Iroda adminisztrációs állás

Cégünk profilja cipő kiskereskedelem. Központunkba a II. kerületben, fiatalos csapattal, modern munkakörülményekkel, stabil munkahelyi háttérrel, kizárólag hosszútávra, irodai adminisztrációs munkára, irodai asszisztens pozícióba, 8 órás munkaidővel munkatársat keresünk.

Feladatok: 

  • adminisztrációs feladatok ellátása,
  • könyveléssel való kapcsolattartás,

  • e-mailes, telefonos ügyintézés,

  • kimenő és bejövő posta kezelése, epostakönyv,

  • beérkező számlák feldolgozása és ügyintézése,

  • beérkező termékek rögzítése készletnyilvántartó programba, leltározás 
  • a cég napi működéséhez szükséges egyéb adminisztratív tevékenységek.

Elvárások: 

  • középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny),
  • kiváló számítógépes ismeretek (Excel, Word, Internet),

  • vállalatirányítási rendszer ismerete (készletnyilvántartás),

  • számlázási program ismerete (számlázz.hu),

  • jó rendszerező készség, precíz, szorgalmas, gyors munkavégzés.

Előnyt jelent:

  • hasonló munkaterületen szerzett 2-3 éves tapasztalat.

Fényképes önlétrajzokat a nitroxkft@gmail.com email címre várjuk.

Előre is köszönjük!